Home  »  Uitleg orderstatus

Overige zoekresultaten:

Uitleg orderstatus

Heeft u vragen

Neem vrijblijvend contact met ons op als u een vraag aan ons wilt stellen.
088 - 2003535
Stuur ons een email

Bel mij terug

Uitleg orderstatus

Na het voltooien van uw online bestelling krijgt u van ons steeds een update als uw drukwerk een stapje dichter bij aflevering komt. Ook laten wij het weten als we nog op informatie van u wachten. Hieronder leest u welke verschillende statussen wij hanteren. Van elke update stellen wij u op de hoogte via e-mail, maar u kunt ook altijd inloggen in "Mijn account" om de status van uw bestelling te raadplegen.

Order aangemaakt
Na voltooien van uw order krijgt u een bevestigingsmail. Als u aan het einde van uw bestelling niet meteen bestanden heeft aangeleverd krijgt uw order de status: Order aangemaakt.

Bestanden gereed voor controle
Zodra u bestanden bij de order heeft aangeleverd worden deze ter controle aangeboden bij onze grafische specialisten. Uit hun controle kunnen de volgende twee statussen volgen:

Bestanden afgekeurd
Uw bestand bevat transparantie, onjuiste formaten, onbruikbare kwaliteit etc. Onze specialisten zullen dit met opgaaf van reden aan u terugkoppelen. U bent in principe zelf verantwoordelijk om de fouten te herstellen. Indien u daar behoefte aan heeft kunt u ook gebruik maken van onze dtp-service om de bestanden aan te laten passen. Houdt u er dan rekening mee dat er vertraging op kan treden en dat hier kosten aan zijn verbonden.

Order in druk
Zodra uw bestanden zijn goedgekeurd worden ze doorgestuurd naar de wachtrij van onze druksystemen. Vanaf dat moment kunnen we de order niet meer wijzigen of tegenhouden. Dit is ook het moment waarop uw factuur wordt verzonden.

Order verzonden
Zodra de drukpers/printer klaar is met uw bestelling wordt deze gecontroleerd en gesneden, ingepakt en dezelfde dag nog verzonden via PostNL of DHL. Hiervan krijgt u uiteraard de track&trace-code zodat u de zending kunt volgen. NB: In veel gevallen is de track&trace-code pas vanaf middernacht zichtbaar.

Betaling mislukt
Indien er in het betalingsproces iets misgaat bijvoorbeeld door een storing bij uw bank, of het niet bij de hand hebben van de random-reader, zal de order wel zichtbaar zijn in uw ordergeschiedenis maar als mislukt worden bestempeld. U kunt deze order dan eenvoudig opnieuw bestellen door in de ordergeschiedenis op "herhalen" te drukken. U krijgt dan exact hetzelfde product nogmaals in uw winkelwagen en hoeft alleen uw bestanden opnieuw aan te leveren.



€10,- korting krijgen?
schrijf je in voor de wekelijkse nieuwsbrief
USP Topkwaliteit drukwerk
USP 15+ jaar ervaring
USP Voordelig
USP Bezorging binnen 24 uur
USP Altijd GRATIS verzending
USP 100% tevredenheidsgarantie
USP Hulp bij opmaak